Köszöntjük a Galaxy Játékáruház webáruházban!

Kérjük, szánjon néhány percet rá, és olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót, mely részletesen bemutatja Önnek a játék rendelés menetét A- Z-ig.

1# A játékok kiválasztása:

- Böngésszen kedvére a webáruház teljes felületén, használja intelligens, kulcsszavas keresőinket, ha tudja, hogy pontosan mit keres.

 

- Vagy használja a fenti és egyes lapokon megjelenő oldalmenüt, hogy könnyedén szűkítse a keresendő játékok körét és megtalálja a megfelelő kategóriát, amiben a keresett játékot elhelyeztük.

 

LÁNYOKNAK, FIÚKNAK, BÉBI JÁTÉKOK, MINDENKINEK és FILMES FIGURÁK menüpontok közül választhat, és ezek alkategóriáit veheti szemügyre a megfelelő termékcsoport kiválasztásához.

2# A játékok kosárba tétele:

Ha megtalálta a megfelelő terméket, kérjük, figyelmesen olvassa el a kép mellett lévő rövid leírást és a képek alatti szekcióban lévő részletes leírást is, hogy pontos információk ismeretében dönthessen a játék megvásárlásáról.

- A termék adatlapján az ár felett zöld színnel kiemelve találja az aktuális elérhető mennyiséget, mely minden nap frissítésre kerül, így Ön közel pontos készletinformációink ismeretében dönthet a biztos vásárlás mellett.

Helyezze kosarába a terméket (a mennyiség felirat melletti (-;+) gombok segítségével egyszerre több darabot is a kosarába tehet – alapértelmezetten 1 db kerül a kosárba a KOSÁRBA TESZ gomb megnyomásával)

Ekkor egy felugró ablakban láthatja az épp kosárba tett terméket és folytathatja a keresgélést a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” megnyomásával, vagy tovább léphet egy összefoglaló oldalra a zöld „FIZETÉS” gombra kattintva.

A kosarába – a készlet erejéig - tetszőleges féle terméket tehet, a rendszer a vásárlás befejezéséig megőrzi azt.

A BEVÁSÁRLÓKOSÁR ÖSSZEFOGLALÓ oldalon átnézheti a megvásárolni kívánt termékek listáját, módosíthat a darabszámon, vagy igény szerint a kuka ikonra kattintva törölheti a nem kívánt terméket, játékokat.

3# Adatok megadása, a rendelés véglegesítése:

Az összefoglaló oldalról a zöld színű „TOVÁBB A RENDELÉS FELADÁSÁHOZ” gombra kattintva eljut egy egyszerű, könnyen átlátható és kezelhető felületre, ahol személyes adatai megadását követően szállítási és fizetési módot választva feladhatja rendelését a Galaxy Játékáruháznak.

 

RENDELJEN EGYSZERŰEN VENDÉG VÁSÁRLÓKÉNT, HISZ NÁLUNK REGISZTRÁLNIA SEM SZÜKSÉGES!

- Bal oldali oszlopban láthatja az Ön adatai rész, ahol Név és email címadatait kérjük, melynek megadása kötelező

- Ha már vásárolt nálunk korábban és regisztrált, akkor itt beléphet, vagy most első vásárlása alkalmával létre is hozhat fiókot, hogy megőrizzük adatait és vásárlásai előzményeit (NEM KÖTELEZŐ!!!)

- Következő lépésként adja meg a szállítási címét, mely az alapértelmezett számlázási címe is lesz.

- Ha ettől eltérő számlázási címet szeretne megadni, az a „Számlázási cím” fülre kattintva és pipával aktiválva teheti meg. Ez esetben vendég vásárlóként is külön számlázási címed használhat játék rendeléséhez.

Következő lépésként válasszon szállítási módot.

Webáruházunk alapértelmezetten úgy működik, hogy GLS futárszolgálattal való házhoz szállítás van kiválasztva, de Ön természetesen bármikor választhatja a személyes átvételt üzletünkben.

Ezt követően válasszon fizetési módot, mely kiszállítás esetén lehet banki előre utalás vagy utánvét, személyes átvétel esetén pedig pénztárunkban készpénzzel vagy bankkártyával.

Majd ellenőrizze még egyszer a megvásárolni kívánt játékok listáját.

Ha rendelkezik kuponkóddal, melyet promócióink alkalmával bocsátunk ki, mindig egyedi és dátumhoz kötött, akkor azt az alábbi kupon hozzáadása mezőbe beírhatja és a „HOZZÁAD” gomb megnyomásával aktiválhatja.

A rendszer megvizsgálja a kódot és ha megfelelő/érvényes a kedvezmény mértékét kijelzi a vásárlás összesítőben.

Továbbá talál egy NAGYON FONTOS „MEGJEGYZÉS” mezőt az oldalon, ahova bármilyen plusz információt a kiválasztott játékokról (szín, méret) beírhat! Ha plusz információkat szeretne közölni a futárszolgálattal (kapucsengő, speciális címadatok) az is ide írja.

4# A szállítás:

Alapvetően két lehetőséget kínálunk ügyfeleink számára, melyek közül az előbb leírtak szerint választhat:

- BOLTI ÁTVÉTEL, mely CSAK A GALAXY JÁTÉKÁRUHÁZ KÖZPONTI ÜZLETÉBEN lehetséges - Asia Centerben lévő üzletünkben tudják a játékot személyesen átvenni, más boltjainkba nincs lehetőség átvételre, vagy a megrendelt termék átkérésére.

- a személyes átvétel természetesen ingyenes, 0 Ft költséggel jár megrendelő részére.

- a hatályos átvételi időt, mely szezononként változik (3-5 nap) a visszaigazoló levélben közöljük. Kérjük a határidők betartását!

- KISZÁLLÍTÁS - A megrendelt termékeket szerződött partnerünk - a GLS Magyarország - Futárai szállítják házhoz Önnek.

Ha rendelését hétköznapokon 13:00 óráig leadja webáruházunkban, még azon a napon feldolgozzuk, és megpróbáljuk feladni a csomagot, hogy másnap már kézhez kaphassa a kívánt játékokat. (hétvégi kiszállítás nincs, így a pénteken leadott rendeléseket leghamarabb a következő hétfőn tudjuk átadni a futárszolgálatnak.)

Az alábbi táblázat szemlélteti a kiszállítás várható napját, mely csak tájékoztató jellegű, és nem kérhető számon rajtunk esetleges csúszás, változás, ünnep és szabadnapok miatti eltolódás!

 

A hét napjaiRendelésCsomagfeladás ugyanazon a naponVárható szállítás
Hétfő13 óra előtt.kedd
13 óra után.szerda
Kedd13 óra előtt.szerda
13 óra után.csütörtök
Szerda13 óra előtt.csütörtök
13 óra után.péntek
Csütörtök13 óra előtt.péntek
13 óra után.hétfő
Péntek13 óra előtt.hétfő
13 óra után.kedd
Szombategész napkedd
Vasárnapegész napkedd

 

FIGYELEM! ha bármilyen probléma adódik rendelésével vagy a termékekkel kapcsolatban, azonnal telefonálunk, kérjük legyen elérhető telefonon saját érdekében!

 

Kollégáink valóban mindent megtesznek a leggyorsabb kézbesítés érdekében, de kijelentjük, hogy nem tudunk felelősséget vállalni egy napos kiszállításokra, így nem kérhető számon rajtunk semmilyen gyorsaság, idő, dátum vagy ígéret ezzel kapcsolatban!

FONTOS! A SZÁLLÍTÁSI DÍJAK VÁLTOZTAK 2023 MÁJUS 16-TÓL ÉRVÉNYES ÁRAINK:

Fontos információk egyszerűen, érthetően:

- A kiszállítás díja 0-20.000 Ft közötti rendelési érték esetén  1499 Ft Magyarország teljes területén, amennyiben azonnali kártyás fizetést választ itt a webáruházban, vagy banki előre utalással rendel.

- utánvétes fizetés választása esetén +300 Ft kezelési költséget számol fel a rendszer!

- 20 ezer Ft feletti rendelés esetén ingyenesen szállítjuk házhoz csomagját (kereskedőkre nem vonatkozik)

- Csak Magyarország területén szállíttatunk, külföldre NEM küldünk csomagot!

- A csomag feladásáról e-mailben tájékoztatjuk, online nyomkövetési linkkel, csomagszámmal, hasznos információkkal és telefonszámokkal.

- A kiszállítás napjának reggelén SMS tájékoztatást kap a futártól a várható érkezésről. (ha a felkínált időintervallum nem megfelelő Önnek, kérjük az sms-ben szereplő számon közvetlenül a GLS futárral egyeztessen)

- A futárnál lehetősége van VISA, Mastercard és Maestro rendszerű bankkártyával kifizetni rendelése ellenértékét, kérjük ezen igényét időben jelezze a futárnak!

5# Fizetési információk:

- Webáruházunkban rendelhet bolti átvétel opciót választva, ebben az esetben nincs szállítási költség, így csak a termék(ek) árát kell a pénztárban kiegyenlítenie készpénzben, vagy bankkártya segítségével!

- Kiszállítást, választva lehetősége van utánvét opciót választani, mely esetben a GLS futárnak kell kiegyenlítenie rendelése végösszegét készpénzben vagy bankkártyával!

- Továbbá lehetősége van Banki előreutalást választani (nem kártyás fizetés), így rendelése végösszegét (beleértve a szállítási díjat) a visszaigazolásban szereplő bankszámla adatokra kell utalnia. Ha elveszítené ez a levelet, alább közöljük a sikeres utaláshoz szükséges információkat:

- Új funkcióként bevezettük a #Bankkártyás fizetési módszert, mely segítségével kényelmesen, azonnal, a Sixpay rendszerén keresztül ki is egyenlítheti rendelése ellenértékét.

Számla vezető: Erste Bank

Számla tulajdonos: Galaxy Játékáruház Kft. 1152. Budapest Szentmihályi út 167-169.

Pénzforgalmi jelzőszám / számlaszám: 11600006 - 00000000 – 81521500

Nemzetközi utaláshoz IBAN: HU67 1160 0006 0000 0000 8152 1500

Utalásnál ne felejtse a megjegyzés rovatban feltüntetni „#123456789” kilenc betű kombinációjából álló egyedi rendelési azonosítóját!

6# Hogyan értesítjük rendelése állapotáról:

Webáruházunk megrendelés állapotáról a következő értesítéseket, email leveleket küldi (mindegyik levélben az egyedi azonosítóját is megtalálja, melyre hivatkoznia kell ha további kérdése van):

- Rendelés visszaigazolása, mely csak azt jelzi Önnek, hogy rendelését fogadtuk és „Feldolgozás alatt” a státusza

- Ezzel egy időben kap egy külön levelet, melyben részletesen, tételesen látható mit rendelt tőlünk, milyen értékben, milyen szállítási és fizetési módot választva, illetve milyen megjegyzést fűzött saját rendeléséhez.

- Banki előreutalás választva kap egy levelet a befizetéshez szükséges pontos adatokkal

- A beérkező tranzakció "FELDOLGOZÁSÁT" követően kap egy levelet „fizetés” elfogadva státusszal

- Utánvétes vagy banki előreutalásos fizetési módot választva is - CSOMAGFELADÁSKOR - kap egy levelet tőlünk pontos és hasznos információkkal a csomagjáról, nyomkövetési linkkel, csomagszámmal, GLS központi telefonszámmal.

- Bolti átvételt választva kap egy levelet „Bolti Behívó” státusszal, melyben pontos információkat kap az átvétel módjáról, helyszínéről és idejéről.

Rendelése állapotát weboldalunkon is nyomon követheti. Ha regisztráció nélkül rendelt, kövesse rendelése állapotát "Vendég" vásárlóként. Ha pedig regisztrált fiókja van nálunk, kérjük lépjen be és ott nézze meg hol tart éppen a csomagja:

7# A rendelés lemondása - visszavásárlás menete:

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendelés lemondására, és visszavásárlásra vonatkozó információk jogszabályi hátterét minden esetben kötelessége elolvasni, és rendeléskor elfogadni, melyet "Általános Szerződési Feltételek" c. menüpontunk tartalmaz.

Itt csak rövid összefoglalót és segítséget kívánunk nyújtani azon ügyfeleinknek, akik rendelést adtak le webáruházunkban, de bármi okból mégis meggondolták magukat, és el kívánnak állni a vásárlástól!

LEMONDÁS: Kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy rendelésük lemondását szíveskedjenek mihamarabb - lehetőleg a feladási értesítő email kiküldése előtt - e-mailben, vagy ügyfélszolgálatunk bármely telefonszámán jelezni.
Így lehetőségünk van a futárnak még át nem adott csomagot sztornózni, és rendelését törölni. Ezzel természetesen időt és pénzt takarítunk meg egymásnak, hisz a már útnak indított csomag szállítását ki kell fizetni, és lehetséges, hogy az Ön által lemondott játék utolsó darab, mely egy másik gyermek vágyott születésnapi, vagy karácsony ajándéka!

A VISSZAVÁSÁRLÁS MENETE: Bármilyen okból meggondolja magát a kedves vásárló, jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve 14 napos elállási határidőt biztosítunk ügyfeleinknek, mely idő alatt elállhat vásárlási szándékától, és visszaküldheti a termék(ek)et.

Kérjük visszaküldéskor a következők szerint eljárni szíveskedjen a folyamat gyors és zökkenőmentes kezelése érdekében:

- A játékokat dobozolja vissza lehetőleg úgy, hogy sérülésmentesen szállítható legyen (szükség esetén használhat puha tömőanyagot)

- A gördülékeny ügyintézés érdekében Néhány mondatban írja meg nekünk észrevételét, panaszát, elállási szándékának okát, hogy bármely kollégánk is kezeli az ügyet, egyből tájékozódhasson az ügy részleteiről.

Ehhez segítséget nyújt Önnek Elállási nyilatkozat mintánk, melyet ide kattintva letölthet

- Kérjük szíveskedjen megadni számlaszámát, hogy a pénz visszatérítést leggyorsabban eszközölhessük.

- A becsomagolt termék(ek)et a következő címre kell visszajuttatnia:

Galaxy Játékáruház (Asia Center)

Szentmihályi út 167-169. 2. emelet.

Budapest

1152.

Termék hozzáadva az öszehasonlításhoz

FIGYELEM! Áruházunk a felhasználói élmény fokozása,
és a rendelések fogadása érdekében sütiket használ,
melyek érintik a látogató és felhasználó felhasználói jogait,
így bele kell egyeznie a sütik használatába - bővebben